Friday, September 7, 2012

وقتی دختر آدم دوست پسر می گیره

می دونین خوبیه وبلاگ چیه ؟
هیچکس تورو نمی شناسه و می تونی پشت سر هر کی بخواهی حرف بزنی بدون اینکه نگران این باشی که طرف ازت ناراحت بشه . یکیش زنته . البته باید بگم که من عاشق زنم هستم ولی بازم فرق نمی کنه چون عاشق هم باشید بازم با هم دعواتون می شه و موقعی می رسه که دلت میخاد پشت سرش یه فحشی بدی .
یا مثلا دختر آدم . آه گفتی دختر و کردی کبابم . آقا ما یه دختر داریم تازه پونزده سالشه بهم زنگ زده می گه : بابا من امروز یه دوست پسر گرفتم . نمی دونی چه احساسی پیدا کردم وقتی دستمو گرفت . گفتم : قربونت دیگه باغیشو نمی خاد برام تعریف کنی ! حالا فکرشو بکن تو این مملکت اسلامی و دگم که مردمش هنوز فکر می کنند تعصب یه چیز مثبتیه ، من باید چکار کنم . !
از یه طرف حقشه . اگه برای من یه دختر کوچولوه برای پسرا یه دختر باحاله و از نگاه خودش یه زن با غرایز زنانه اش است
چطور می تونم به پسرم اجازه بدم دوست دختر داشته باشه اما به دخترم اجازه ندم دوست پسر داشته باشه ( هر چند که هیچ کدومشون از من اجازه نخواستند ) بالاخره اگه تو مملکت آزادی و دموکراسی نیست ، تو خونه من آزادی و دموکراسی نهادینه شده و من به خودم اجازه نمی دم خلاف منطق و رای اکثریت اقدامی کنم . می دونید که مردایه ایرونی فکر می کنند حق وتو دارند اما این حق از کجاشون در اومده من نمی دونم !
زت زیاد
چاکر شما
دکی جون

No comments:

Post a Comment